Garantie en klachten
Garantie:
Helaas kan het soms voorkomen dat een sieraad kapot aankomt of kapot gaat tijdens het dragen. Dit is natuurlijk erg vervelend!
Wij geven daarom een maand garantie op alle aankopen die zijn gedaan. Mocht er binnen een maand iets gebeuren met de sieraden lossen wij dit graag voor je op.
Als dit gebeurt stuur ons dan een e-mail naar: info@rovey.nl met je voornaam, achternaam, e-mail en je ordernummer.
Stuur ook een foto mee voor bewijs, zodat we kunnen kijken waar het mis is gegaan. Wij lossen het probleem binnen 1-2 werkdagen dan met je op.
Klachten:
Mocht je een klacht hebben over een sieraad dan horen wij dit ook graag.
Stuur ons dan een e-mail naar: info@rovey.nl en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.